Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να κάνει γνώστες τις τεχνικές της προσωπικής επικοινωνίας έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να πείθει τους συνανθρώπους του να κάνουν αυτό που επιθυμεί. Αρκεί, όμως, αυτό να είναι το σωστό και προς όφελος των δύο μερών.
Οι αρχές της διαδικασίας της Προσωπικής Πώλησης αφορούν τη συζήτηση για τον εντοπισμό του προβλήματος ή την εξακρίβωση της ανάγκης , τη διαλογική συζήτηση, την ανεύρεση εναλλακτικών λύσεων και την επιλογή της άριστης απόφασης. όταν ολοκληρώνετε την ανάγνωση του βιβλίου αυτού, θα καταλάβετε ότι ο όρος «πωλητής» δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική εργασία του.
Περισσότερο δόκιμος θα ήταν ο όρος «σύμβουλος πωλήσεων» ή «υπεύθυνος σχέσεων με τους πελάτες». Τέλος, θα πρέπει να τονιστεί ότι το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο και απαραίτητο βοήθημα για κάθε επαγγελματία, επιχειρηματία, πολιτικό, καλλιτέχνη, ή οποιονδήποτε θέλει να αναπτύξει σχέσεις με τους συνανθρώπους του ή να διακριθεί στο επάγγελμά του.